Blogger Widgets

Tuesday, 30 April 2013

Saya Umie Ulfah , sebenarnya nak bagi tahu Nur Izzaidee Iqmal yang saya nak minta maaf dekat dia .. tapii ..., saya takut . :( . hm . tape laa , bagi tahu dekat blog nie jee laa .. Nur Izzaidee Iqmal ,  sayang nak minta maaf .. sayang tahu sayang bengang dengan biy semalam .. sayang sakit hati gila-II ! nanti biy tahu laa kenapa ayang marah biy , mentel dengan biy semalam .. hm .sayang daa dengar semua apa yang biy cakap dekat kakak semalam .. semua ayang daa dengar .. masa tu memang ayang daa mentel gila , hm . kenapa tak terus terang dekat ayang jee ? kenapa mesti nak lepas kan dekat kakak ? sayang tak faham laa .. hm ! semalam biy tengking sayang kan .. biy cakap "panggil kakak jap" sayang cakap "malas laa" .. biy balas balik "kenapa ?" ayang cakap "saja" then biy cakap "bukan sayang nak cakap dengan biy pun !" masa tu , sayang daa mentel gila-II .. sayang bangun terus bagi dekat kakak .. BENGANG HABIS !!! tak nak layan biy daa .. hm , nak maaf kan biy pun susah .. hope biy faham .. bagi sayang masa untuk maaf kan .. :) . sayang akan tetap pendam .. tapi sayang tetap juga akan jaga hati biy .. sayang tak AKAN ungkit daa semua nie .. ^__________~ . okay ? sayang awak selamanya .. MMMMMmmmuuuuUUaaAAccccHHHHhh ... :* . HEHE ..
Hm, saya takut bila suatu hari nanti saya akan kehilangan awak. Saya tak tahu ape akan jadi dekat saya bila awak dah tak bersama saya lagi. Saya tak nak kehilangan awak selamanya umie. ;'( Hm, Dari dulu hingga laa sekarang, Saya rasa HAPPY sangat bila berada di sisi awak sayang. Saya tak nak berjauhan dengan awak. :'(

Saya Sayang Awak Umie Ulfah. <3



Kenangan Masa 19.01.2013


Kenangan Masa 27.03.2013



First Time Dia Pakai Tudung Bawal. Chumell.!


Ayang Nampak Cantik laa.! >.<


ILOVEYOUFOREVER. <3


Monday, 23 January 2012

FAKTA - 4 Sebab kenapa rokok boleh meyumbang kepada Negara

Aku dlu slalu konpius ngan lah perokok2 taksub sngat dgn merokok. Pasru ckp merokok itu bguz lah.. cari pnye cari last2 dah tau juga sebab apa lah perokok neyh trlalu payah sngt nk bercerai talak tiga dengan rokok. Jom tngok sebabnya..:

Merokok itu Bagus:


  • Dapat janakan pendapatan terhadap Negara - Kata kan harga rokok sekotak RM10,RM5 untuk tax seorang beli sekotak rokok brharga RM10 sehari.RM5(tax) x 365 hari = RM1825..Katakan 20juta rakyat malaysia hisap rokok. So,RM1825 x 20juta orang = RM36 000 Bilion *Aku maen agak jeah* nampak x permainannya.?sebab tuh lah kerajaan cuma mampu buat kempens segala benda je TAPI dorang x banned pun rokok.. Keh9!

  • Boleh jadi Hero - Sebab korang snggup mati untuk negara kan,, yalah yang berkorban snggup menghadapi penyakit demi meyumbang kepada ekonomi negara kan. Bagus lah tuh..ish3..!

  • Lepas mati pun boleh berkhidmat lagi - Sebabnya bila korang mati cepat nanti boleh lah badan2 korang disedekahkan kepada student medic kan.. yalah dye orang kan kekurangan mayat untuk nak praktis bedah2.. Tak pon boleh juga donate organ korang untuk orang yang memerlukan. tapi yang elok je lah..Hek3..

  • Menyumbang Duit kepada orang - Contoh nya bila ramai smokers mati kan dapatlah tambah pendapatan penggali kubur dan seterusnya bagi sedikit sinar  kebahagian kepada dorang. .Keh2..
Konklusinya  tuh la kebaikan merokok yang boleh aku buat tuh.. tuh lah pekdahnya yang korang dapat wahai perokok sekalian!!
Animated Rainbow Nyan Cat